FAQ

  1. Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?
    Korzystając z wyszukiwarki sklepowej w prawym górny rogu sklepu.
  2. Czy muszę się zarejestrować aby złożyć zamówienie?
    Nie. Zamówienie można wysłać do realizacji bez konieczności rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono zrealizowane standardowo.
  3. Jak szybko wysyłany jest towar?
    Paczki najczęściej wysyłamy tego samego dnia jeśli informację o płatności otrzymamy do godziny 11-tej rano lub jeśli zostanie wybrana przesyłka pobraniowa. Bardzo często wysyłamy również zamówienia, które zostaną złożone w późniejszych godzinach.
  4. Czy mogę odebrać zamówiony towar osobiście?
    Nasza firma prowadzi sprzedaż wysyłkową i niestety nie ma takiej możliwości. Dokładamy wszelkich starań aby w przyszłości było to możliwe.
  5. Czy muszę podać powód zwrotu towaru?
    Nie musisz podawać powodu zwrotu. Niemniej będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu jeszcze lepszej oferty sklepu.
  6. Jaki jest czas na zwrot lub odstąpienie od umowy?
    Masz prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy.
  7. Czy muszę posiadać dowód zakupu (paragon lub fakturę) aby móc zwrócić lub zareklamować towar?
    Tak. Jest to warunek konieczny.
  8. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
    Tak. Wystarczy zaznaczyć taką opcję, wypełniając poszczególne pola formularza, podczas rejestrowania danych do zamówienia.
  9. Mam już konto w sklepie ale nie mogę się zalogować lub zapomniałem hasła, co robić?
    Najprawdopodobniej zostało wpisane złe hasło bądź niepoprawny login. Proszę kliknąć „Przypomnij hasło” dostępne na stronie logowania.
    Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli mimo poprawnego hasła, nie udało się zalogować prosimy o kontakt : biuro@choni.pl bądź pod nr telefonu 603 206 201.
  10. Kurier z przesyłką nie zastał mnie w domu, co teraz?
    Kurier jeszcze raz spróbuje dostarczyć przesyłkę.
  11. Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
    Kurier nie ma obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie możemy tego zagwarantować. Zazwyczaj jednak kurierzy dzwonią do adresata przed dostawą (przeważnie z samego rana).
  12. Czy mogę zmienić termin wysyłki zamówionego towaru?
    Tak, pod warunkiem, że zlecenie jest na etapie realizacji. W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy lub telefoniczny (sprzedaz@choni.pl lub 603 206 201).
  13. Przesyłka została do mnie dostarczona z widocznymi śladami uszkodzenia, co robić?
    Przede wszystkim - nie należy odbierać przesyłki od kuriera. Należy odmówić jej przyjęcia i poinformować nas o zaistnieniu sytuacji. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócić wpłaconą należność.
  14. Czy moje zamówienie zostało już wysłane, na jakim jest etapie realizacji?
    Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie "Moje konto" (tylko dla zarejestrowanych Klientów). Dodatkowo, na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia.
  15. Czy to prawda, że produkty kupione i dostarczone przez Allegro InPost można bezpłatnie zwrócić?
    Tak. To prawda. Usługi Allegro InPost są w tym zakresie rewolucyjne.
  16. Jak zwracać produkty kupione przez Allegro InPost?
    W tym celu skorzystaj z Centrum Pomocy na stronie: https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak- zwracac-produkty-kupione-na-allegro Znajdziesz tam wszystkie niezbędne wskazówki.
  17. Czy za przesyłkę kurierską pobraniową mogę zapłacić tylko gotówką?
    Tak. Aby odberać przesyłkę kurierską należy mieć przygotowane pieniądze.